Cari Blog Ini

Isnin, 10 Oktober 2011

sibuk dan kenangan masa cut

assalamualaikum suma....
 minggu ni dah minggu kelima  utk sem 3 ni... terlalu banyak sangat assignment sampai x tau nak wat mana satu dulu. satu subjek nampak mcm senang tp hakikatnya  kalo nak siapkan assignment utk subjek ni memerlukan kesabaran yang amat tinggi,masa yang panjang,ketekunan dan segala-galanyalah.nak tau subjek apa? namanya lukisan kejuruteraan. minggu ni dan minggu depan  minggu yang sangat sibukada kuiz,assignment nk kena anta,midterm lg. rasanya mcm nk bahagi 6 je otak ni supaya senang skit nk fokus untuk suma subjek. tp kalo potong 6 kan ,perkara di luar batasan kan... sekarang betul2 dalam dilema.nk tau x kenapa. saya tgh memeikirkan bila nak wat LK ni.sbb saya ni lemah nak melukis.sbb tu bila nak wat LK ni kena ada betul2 mood baru bleh wat. bila dah petang ni susah nak ada mood. mood nk tido mengatasi mood blaja dan assignment. Hish2..... otokea??? apalah nak wat ngan mood.. bilalah nak wat LK ni.. buat LK dgn xde mood akan menyebabkan lukisan saya jd makin teruk dan lansung x jadi lps tu..tension2. subjek programming pun pening...buat2 ada pulak banyak error.....sabo jelah... banyak pula membebel....
 saya dah lama x update sbb sblm ni sangat sibuk bekerja...dr 9pg sampai 10 mlm baru balik umah. lps blk tido. dah xingat nk bukak laptop. bila cuti mls nak bukak laptop plak....

ni kak ikin dgn abg akim

saya dan bunga pahar

ni adam harith dia pun sibuk amiik gambar kat atas pelamin

saya dan bunga telur
masa majlis kahwin kak ikin ni, saya nagn kakak saya sibu menolong buat suma jenis bunga diperlukan ketika majlis perkahwinan ni contohnya bunga telur,bunga manggar,bunga pahar.. penat2 lama susah jugak buat suma benda ni...

nangah dan isterinya (ina)
waktu diorang kahwin saya x sempat nak g sbb cuti sem dah abis dan saya br je sampai kat terengganu waktu diorang nikah. maaflah sbb saya x dpt datang. tp mas majlis tunang dgn merisik muka saya ni jelah yang datang ....

pembatalan wuduk


saya nak mengucapkan selamat pengantin baru kepada sedara(angah dan ina)  saya baru je kahwin bln lps. dan seorang lagi saya nak ucapkan selamat pengantin baru kat adik kakak ipar saya (kak ikin ngan abg akim). diorang ni saya sempat datang majlisnya.


kakak saya(aini),saya,sepupu saya(faiqah)

sepupu say(miza),kakak saya(aida)


ni kami berlima

masa ari  raya ari tu saya ada g jln2 dgn sepupu saya di bandar muar.  memang best. dah macam aktiviti tahunan plak  dan macam2 gambar amik. heheheh. bila terkenangkan amat klakar.siap suruh org kedai gambar tu amikkan ktorg gambar lg.
 tp yang paling best dpt jumpa org korea, diorang suruh saya dgn faiqah ni amikkan gambar diorang...
heheheeh... org tu hensem..... tengok muka dia sampai lupa nak ajak amik gambar skali..kalo xdah ada gambar kenangan dgn diorang. harap2nya  tiap2 thn dpt kluar dgn sepupu. mcm ni lagi...
 setakat ni jelah coretan saya kali ni.. nanti kalo ada cter best nk dkongsikan saya akan update disini yea.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan